The Best Urdu Poetry For Love

The Best Urdu Poetry For Love:


Here in this article you will read the unique exceptional poetry written for endless Love...


The poetry full of lovely emotions for someone very special to the soul. Poetry is the best way to express our feelings for someone woh lives within us.


I will always dedicate my poetry to Love,which the most beautiful relation, emotion,feeling and in fact blessing of Almighty.


So read and enjoy my lovely words...


#1


پہاڑوں پر جمی سفید برف کے درمیاں۔۔۔

سفید گھوڑے پر سوار میں اور تم۔۔۔

اجلے نکھرے پربت، دلکش سا سماں۔۔۔

محبت کے گیت گاتے،میں اور تم۔۔۔

چہکتے پرندے اور خوبصورت نیلا آسماں۔۔۔

اک دوجے میں باہیں ڈالے،میں اور تم۔۔۔

خوشیاں مناتا دور سے آتا اک کارواں۔۔۔

اور ہے کہتا! محبت کے ساجھی،میں اور تم۔۔۔


بنت عاشق۔۔۔

#2


تم سے دوری مجھے گنوارا نہیں ہے۔۔۔

شہ رگ کی مانند میرے پاس رہا کرو۔۔۔

بنت عاشق۔۔۔



The Best Urdu Poetry For Love
The Best Urdu Poetry For Love



#3




!!تم میرے دل کی وہ حسین تمنا ہو شام
جسے پانے کی لوگ منتیں مانتے ہیں۔۔۔

بنت عاشق۔۔


The Best Urdu Poetry For Love
The Best Urdu Poetry For Love




#4

سنو!

،مجھے اپنے سنگ

بس اتنے سے کام پر رکھ لو۔۔۔

،جب کبھی ضرورت ہو

،کافی کو من چاہتا ہو

،بہت ہی چائو سے

اپنے ہاتھوں سے بنا کر پلاؤں تم کو۔۔۔

،کبھی جو بال الجھ جائیں

،ماتھے پر آ کر ٹک جائیں

،بہت ہی پیار سے

اپنے ہاتھوں سے سلجھاؤں ان کو۔۔۔

،کبھی جو دل گھبرا ئے

،کچھ اداسی سی چھا جائے

،بہت ہی مان سے

اپنی لکھی اک نظم سنائوں تم کو۔۔۔

،کبھی جو بے قراری ہو

،تنہائی محسوس ہو تھوڑی

،بہت ہی اپنائیت سے

اپنے بازوؤں میں بھر لوں تم کو۔۔۔

،کبھی جو درد سر ہو جائے

،تھکن سے جسم بھر جائے

،بہت ہی آرام سے

بالوں میں انگلیاں پھیر کر سلائوں تم کو۔۔۔

،کبھی جو تمھارے لبوں پہ نظر ٹھہرے

،میرے دل کا ضبط ٹوٹے

،بہت ہی شدت سے

میں اپنے لمس سے مہکائوں تم کو۔۔۔


بنت عاشق۔۔۔ 😊


 #5


تمہیں باہوں میں بھروں اور مار ہی ڈالوں تم کو۔۔۔

!!اے محبت سے مجھے جان بلانے والے 


بنت عاشق۔۔۔


The Best Urdu Poetry For Love
The Best Urdu Poetry For Love



Post a Comment

0 Comments