Exceptional Urdu text poetry

 پاگل۔۔۔

میں تمہیں پاگل کر دینا چاہتی ہوں۔۔۔
اپنے شعروں سے،اپنی نظموں سے۔۔۔
اپنے عشق میں پاگل۔۔۔
میں تمہیں اتنا پاگل کر دینا چاہتی ہوں شام۔۔۔
کہ تم ہر پل میری ہی تمنا کرو،مجھے سوچو,مجھی کو چاہو۔۔۔
اس دنیا سے اوجھل،
ہماری دنیا میں تمہیں بسانا چاہتی ہوں۔۔۔
اتنا پیار دینا چاہتی ہوں، کہ اک عمر اسے سمیٹنے کے لئے کم لگے۔۔۔
تم اک اور عمر کی تمنا کرو۔۔۔
دائمی عمر کی،
ہمیشگی والی زندگی کی۔۔۔
تم جنت میں ہمارے ساتھ کی خواہش کرو۔۔
میں تمہیں اتنا پاگل کر دینا چاہتی ہوں۔۔۔


بنت عاشق۔۔۔

سہارے۔۔۔

دعاؤں کے سہارے ہیں،
چاہت کے روپ سارے ہیں۔۔۔
تم سے جدائی کے سال،
صبر سے ہم نے گزارے ہیں۔۔۔
تمہارے خواب اتنے دلکش ہیں
مانو جیسے ماہ پارے ہیں۔۔۔
یہ جھمکے،پائل اور بال
سب تمہارے لیے سنوارے ہیں۔۔۔
ہماری محبت کے گواہ
آسماں کے چاند تارے ہیں۔۔۔
رب سے ہے اچھی امید،
آنے والے سال ہمارے ہیں۔۔۔(ان شاء اللہ)
ان پر ہمیشہ سجتی ہے مسکان
تمہارے لب جو اتنے پیارے ہیں۔۔۔
تم سے غم یوں دور رہیں شام!
جیسے دریا کے دو کنارے ہیں۔۔۔

بنت عاشق۔۔۔




Exceptional Urdu poetry
Exceptional Urdu text poetry


میرے ہیں۔۔۔

اک بار کہیں نہ میرے ہیں۔۔۔
دلدار کہیں نہ میرے ہیں۔۔۔
سر پر غموں کے گھیرے ہیں۔۔۔
آزمائشوں کے ڈیرے ہیں۔۔۔
ہر طرف اندھیرے ہیں۔۔۔
بس آپ ہی تو میرے ہیں۔۔۔
آپ سے ہی سویرے ہیں۔۔۔
جاناں! کہیں نہ میرے ہیں۔۔
دن رات کہیں نہ میرے ہیں۔۔۔
میرے شام! کہیں نہ میرے ہیں۔۔۔


بنت عاشق۔۔۔




یارا۔۔۔

دلدارا،میرے یارا۔۔۔
میں نے تم پہ ہے دل ہارا۔۔
میری قسمت کا ہو تم ستارا۔۔۔
مجھ سے دور نہ ہونا دوبارہ۔۔۔
نہیں ہے تم بن گزارا۔۔۔
میرے یارا! بس تم ہی ہو میرا سہارا۔۔۔

بنت عاشق۔۔۔

Post a Comment

0 Comments